اولين مرکز پاسخگويي به مشتريان سامسونگ در ايران راه‌ اندازي شد

دوشنبه 14 مهر 1393
اولين مرکز پاسخگويي به مشتريان سامسونگ در ايران راه‌ اندازي شد

بخش موبايل سامسونگ در طول ساليان گذشته فراز و نشيب هاي بسياري را در کشورمان پشت سر گذاشته است. اين بخش پس از سرمايه گذاري هاي بسياري که در بازار ايران انجام داد، به علت تحريم ها و سياست هاي دفتر مرکزي، مجبور شد براي مدتي فعاليت خود در ايران را متوقف نمايد.

  • 4



به گزارش اپليکيشن ايراني،   اما از چندي پيش، با سبک تر شدن تحريم ها، فعاليت بخش موبايل سامسونگ دوباره از سر گرفته شد. اکنون خبر مي رسد که اين شرکت کره اي براي ارتباط هرچه بهتر با مشتريان خود، اولين مرکز تماس خود را در ايران راه اندازي کرده است. جزييات اين خبر را به نقل از دفتر روابط عمومي سامسونگ مي توانيد مطالعه نماييد:

سامسونگ الکترونيکس، از گشايش اولين مرکز تماس اختصاصي موبايل سامسونگ در تهران خبر داد. از اين پس کاربران موبايل ها و تبلت‌ هاي سامسونگ مي‌توانند با شماره  ۴۲۱۳۲-۰۲۱  تماس و از متخصصان کارآزموده و مجرب اين مرکز راهنمايي بگيرند.

مرکز تماس مشتريان موبايل سامسونگ با هدف تحت پوشش قرار دادن طيف گسترده‌تري از مخاطبان و ارتقاي سطح کيفي پشتيباني، به صورت اختصاصي فعاليت خود را در ايران آغاز کرده است. مدير مرکز تماس مشتريان موبايل سامسونگ در اين باره گفت: «اين مرکز به طور اختصاصي براي کاربران دستگاه‌هاي موبايل سامسونگ و مطابق با استانداردها و شاخص‌هاي کيفي جهاني سامسونگ راه‌اندازي شده است. متخصصان اين مرکز در دوره‌هاي آموزشي پيشرفته‌اي‌ شرکت کرده‌اند و علاوه بر دارا بودن دانش و تخصص حرفه‌اي به‌روز، با احترام، دقت و آرامش هر چه تمام‌ به سؤالات کاربران پاسخ خواهند داد و آن‌ها را راهنمايي خواهند کرد.»

به گفته الهه طاهري مدير مرکز تماس مشتريان، راهنمايي‌هاي کارشناسان تنها به مشکلات سخت‌افزاري يا نرم‌افزاري احتمالي محدود نمي‌شود؛ بلکه کاربران دستگاه‌هاي موبايل سامسونگ مي‌توانند هر گونه سؤال درباره انواع تلفن هاي همراه و تبلت‌‌هاي سامسونگ را از مشاوران مجرب اين مرکز بپرسند، تعميرات خود را پيگيري و يا انتقادات و پيشنهادات خود را مطرح کنند. اين مرکز از سيستم پيشرفته و اختصاصي مديريت دانش سامسونگ بهره مي‌گيرد و کارشناسان آن به طور مرتب آموزش مي‌بينند و اطلاعات به‌روز فني و نرم‌افزاري مورد نياز را فرا مي‌‌گيرند.

مرکز اختصاصي تماس مشتريان موبايل سامسونگ با شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ از شنبه تا چهارشنبه به جز روزهاي تعطيل از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه مشاوره و پاسخ‌گويي تلفني است.


منبع : ديجياتو
1 نظر برای این مطلب ثبت شده است
  • رویا

    شنبه 23 بهمن 1395

    سلام خسته نباشید مورخ 95/11/29 جهت خرید تلویوزین به نمایندگی صادقیه رفتیم کارشناس پس از ارائهتوضیحات تلویزیون پیشنهاد ساندبار به جای سینمای خانگی را دادند و توضیحات ایشان قبل از خرید و پس از خرید مغایرت داشت ایشان در هنگامی که خریدی حاصل نشده بودند گفتند که کار ساندبار تقویت صداست و بلوتوث دارد اما به هنگام نصب از نماینده خواستم صدای ساندبار را نشان دهد ایشان صدای تلویزیون را به ساندبار انتقال دادند در حالی که کارشناس گفته بودند صدای تلویزیون را فراتر از آنچه که هست می نماید در صورتی که اصلا اینطور نبوده و من مصرانه می خوام ساندبار را با سینتامی خانگی تعویض نمایم روز جمعه 95/11/21 ساعت 9 شب آوردند جمعه که 22 بهمن و راه پیمایی بود همه جا تعطیل بود امروز شنبه 95/11/23 یاعت 8 صبح این پیغام را جهت تعویض ساندبار با سینمای خانگی را دادم خواهشمند است هر چه سریعتر اقدام لازم را مبذول نمایید.