سرويس AdWords از سوي گوگل فارسي شد

يكشنبه 10 شهريور 1392
سرويس AdWords از سوي گوگل فارسي شد

در حالي که کمتر از يک هفته از انتشار خبر ارايه برنامه‌هاي آندرويد براي کاربران ايراني مي‌گذرد، وبلاگ رسمي شرکت گوگل خبر اضافه شدن زبان فارسي به سرويس AdWords را منتشر کرد.

  • 0



به گزارش اپليکيشن ايراني، به دنبال لغو تحريم‌ برخي از کالاهاي ICT که در خردادماه توسط دولت امريکا صادر شد، شرکت‌هاي آمريکايي به تدريج در حال لغو تحريم‌ها هستند. بر اين اساس اپل در اقدامي نام ايران را از ليست کشورهاي تحريم خود حذف کرد و پس آن گوگل نيز امکان ارايه نرم‌افزارهاي رايگان آندرويدي براي کشور ايران را به توسعه دهندگان داد. بر اين اساس، وبلاگ رسمي شرکت گوگل خبر اضافه شدن زبان فارسي به سرويس AdWords را منتشر کرده است. به اين ترتيب تبليغ کنندگان مي‌توانند فارسي‌زبانان را به شکل مستقيم مخاطب قرار دهند.
AdWords سرويس نمايش تبليغات متني است که آگهي‌ها را بر اساس زبان، سليقه و موارد جستجو در گوگل براي کاربران به نمايش درمي‌آورد.
پيشتر نمايش تبليغات به زبان فارسي با استفاده از شبکه GDN گوگل امکان‌پذير بود، اما صاحبان آگهي نمي‌توانستند آگهي‌هاي خود را براي مخاطبان فارسي زبان در ايران و در وب‌سايت‌هايي که به اين زبان نگارش مي‌شوند، پخش کنند.
اضافه شدن زبان فارسي به سرويس AdWords، اين امکان در اختيار تبليغ‌کنندگان قرار مي‌گيرد که آگهي خود را براي کاربران فارسي زبان در سراسر دنيا و حتي داخل ايران و در وب‌سايت‌هاي فارسي زبان نمايش دهند. بر اين اساس شرکت‌ها مي‌توانند تبليغ خود را فقط براي فارسي زبانان نمايش دهند.
در بخش تنظيمات AdWords اين امکان وجود دارد که کاربران زبان و منطقه مورد نظر خود را براي نمايش تبليغ مشخص کنند.


نویسنده : شهرام مطیعی
تا کنون نظری ثبت نشده است . شما میتوانید اولین نفر باشد .