اپل همچنان با‌ارزش‌ترين برند

يكشنبه 26 ارديبهشت 1395
  اپل همچنان با‌ارزش‌ترين برند

با وجود کاهش سهام و رشد منفي، اپل باز هم باارزش‌ترين برند سال 2016 نام گرفت.

  • 0



به گزارش اپليکيشن ايراني،  با توجه به آخرين رتبه‌بندي فوربس، علي‌رغم اولين رشد منفي سه ماهه اپل از سال 2003 با کاهش فروش آيفون، آي پد و ساير محصولات مک، اين شرکت باارزش‌ترين برند سال 2016 نام‌گذاري شد.

 

کاهش سودهاي اخير اپل کافي نبود تا اين شرکت را از دستيابي به مکان اول در ليست در کنار رقبايي مانند گوگل مايکروسافت براي ششمين سال متوالي بازدارد. فوربس ارزش برند اپل را 154.1 ميليارد دلار در نظر گرفت که شش درصد از سال 2015 بيشتر و تقريبا دو برابر گوگل به ارزش 82.5 ميليارد دلار است.

 

کوکاکولا، فيس‌بوک، تويوتا، IBM، ديزني، مک‌دونالد، GE، سامسونگ، آمازون در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند. ساير شرکت‌هاي قابل توجه مانند اينتل در رتبه 17، اچ‌پي در رتبه 38، سوني در رتبه 76 و نتفليکس در رتبه 79 قرار دارند.

 

اپل علي‌رغم کاهش حدود 30 درصدي سهام از مي 2015 باارزش‌ترين شرکت باقي ماند. آلفابت، شرکت مادر گوگل در حالي که در ماه فوريه با اختلاف کمي اپل را پشت سر گذاشته بود، در حال حاضر پس از اپل قرار دارد.


منبع : خبرگزاري ايسنا
تا کنون نظری ثبت نشده است . شما میتوانید اولین نفر باشد .