ناتواني سامسونگ در تأمين اس 8

سه شنبه 05 ارديبهشت 1396

اخبار منتشرشده جديد نشان مي‌دهد به‌سبب تقاضاي بالا براي گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس، برخي از سفارش‌دهندگان اوليه اين دو اسمارت‌فون هنوز سفارش‌هاي خود را دريافت نکرده‌اند.

  • 0



به گزارش اپليکيشن ايراني،   شرکت سامسونگ پيش‌فروش اس 8 و اس 8 پلاس را از تاريخ 7 آوريل و تحويل محصولات را 11 روز بعد رسما آغاز کرد.

اما پس از اينکه تعداد پيش‌فروش‌ها از مرز يک ميليون دستگاه گذشت، مراحل پيش‌فروش با مشکلاتي روبه‌رو شد چون سامسونگ قادر به تحويل اين تعداد دستگاه در موعد مقرر نبود. شرکت به اولين خريداراني که هنوز سفارش‌هاي خود را تحويل نگرفته‌اند، قول هداياي تبليغاتي را داده است.

سامسونگ روز شنبه 22 آوريل اعلام کرد که مدت زمان ثبت و تحويل گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس 64 گيگابايتي کمي افزايش پيدا خواهد کرد. شرکت در ادامه افزود که علت اين تاخير کمبود موجودي برخي رنگ‌ها و مدل‌هاي گلکسي اس 8 بوده است.

يکي از مقامات ارشد سامسونگ در مصاحبه‌ي خود گفته است: "شرکت دوره‌ي ثبت سفارش‌هاي هر دو مدل را 6 روز و تا 30 آوريل تمديد کرده است."

اين نخستين بار نيست که سامسونگ مهلت تحويل اسمارت‌فون‌هاي گلکسي خود را افزايش مي‌دهد. هفته گذشته شرکت اعلام کرد به سبب مشکلات در بخش عرضه، تحويل گلکسي اس 8 پلاس 128 گيگابايتي با تاخير انجام خواهد گرفت.

گفته مي‌شود رنگ‌هاي خاکستري ارغواني و مشکي (Midnight Black) بيشترين تقاضا را داشته‌اند در نتيجه شرکت در تأمين اين دو رنگ با کمبود مواجه شده است.

کارشناسان مي‌گويند اين کمبود و ناتواني در عرضه‌ي به‌موقع محصولات ممکن است شرايطي را به‌وجود بياورد که در آن افرادي که اين محصول را پيش‌خريد کرده‌اند، ديرتر از افرادي که پس از رونمايي رسمي آن را خريداري مي‌کنند، گلکسي اس 8 خود را تحويل بگيرند.

فروش اس 8 در برخي کشورها از جمله امريکا، کانادا، پورتوريکو و کره آغاز شده است. سامسونگ مي‌گويد فروش اين محصول در هفته‌هاي آتي درديگر کشورها نيز آغاز خواهد شد.

تا کنون نظری ثبت نشده است . شما میتوانید اولین نفر باشد .